To po prostu szok! Pierwsza prezentacja rozgrywki The Witcher 4 wzbudziła zachwyt i zadziwiła publiczność

To po prostu szok! Pierwsza prezentacja rozgrywki The Witcher 4 wzbudziła zachwyt i zadziwiła publiczność
Sztuka The Witcher 4. Źródło: CD Projekt

Już informowaliśmy o prezentacji niesamowitego kinowego trailera The Witcher 4, ale nawet on blednie w porównaniu z tym, co jeszcze zaprezentował CD Projekt RED podczas show State of Unreal 2025.

Co wiadomo

Polscy deweloperzy przeprowadzili pierwszą prezentację rozgrywki The Witcher 4 i jest ona, nie przesadzając, zachwycająca. Nie chodzi tylko o nowoczesną grafikę i niesamowitą szczegółowość, ale o fizycznie poprawne interakcje każdego obiektu w grze. Na płaszcz Ciri i ruchy jej konia Kelpie można patrzeć godzinami — tak niesamowicie się prezentują. Peleryna powiewa przy każdym kroku i podmuchu wiatru, a jednocześnie pochwy mieczy bohaterki nie przenikają przez tkaninę, jak to miało miejsce w The Witcher 3.

Zachowanie postaci wygląda nie mniej imponująco: ich ruchy są płynne, w przypadku kolizji ich modele zachowują się maksymalnie realistycznie, reagują na zbliżanie się gracza i naturalnie komunikują się podczas dialogów. Swoją drogą, rozmowy postaci stały się jeszcze bardziej filmowe, bohaterowie częściej się poruszają, kąt kamery dynamicznie się zmienia, a ich animacja twarzy — to w ogóle nieznany poziom.

Przedstawiciele CD Projekt nie kryli się i powiedzieli, że The Witcher 4 jest najbardziej ambitną grą RPG z otwartym światem. Ale najbardziej zaskakujące jest to, że wszystkie kadry zostały nagrane na standardowej PlayStation 5 z ray tracingiem i 60 FPS.

Zalecamy fanom The Witcher i gier RPG w ogóle odłożyć wszystkie sprawy i cieszyć się tym wideo — warto.

Źródło: GamersPrey

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();