Bitwa z koszmarami: autorzy Silent Hill f odkrywają szczegóły systemu walki, w którym broń wręcz stanie się fundamentem gry
Od momentu pierwszego trailera Silent Hill f wielu zaskoczył projekt potworów. Stworzone przez artystę kerę, wyglądają one całkowicie odrażająco, ale, na szczęście, główna bohaterka Hinako nie spędzi całej gry na uciekaniu. Ostatni trailer pokazał walkę wręcz, w której pojawiły się rdzewiejąca rura, a nawet naginata.
Co wiadomo
W nowym wpisie na blogu PlayStation producent serii Motoi Okamoto powiedział, że system walki będzie miał "większy nacisk na walkę wręcz i będzie bardziej nastawiony na akcję w porównaniu do Silent Hill 2". Będą także spotkania, "tak samo trudne, jak przeszkody, które Hinako musi pokonywać w życiu". To zapowiada bardziej dynamiczną i angażującą rozgrywkę, w której każda walka będzie wymagała od gracza strategicznego myślenia i szybkich decyzji.
Okamoto omawiał również kierunek artystyczny, a mianowicie "połączenie piękna i strachu" w potworach. "Istnieje przerażająca piękność w projekcie potworów gry – stworzona przez artystę kerę, która łączy japoński horror z unikalnością wcześniejszych, przerażających tworów Silent Hill".
Jeśli chodzi o ścieżkę dźwiękową, weteran serii Akira Yamaoka oraz Kensuke Inage (znany z pracy nad Dynasty Warriors) proponują muzykę, która "przypomina przeszłość, ale w pełni pasuje do tego nowego ustawienia".?
Możesz także oczekiwać zagadek, które "opierają się na psychologicznej agonii i cierpieniu" i są głęboko związane z historią napisaną przez scenarzystę Ryukishi07. Zawierają one również elementy kultury japońskiej, takie jak kukły, stąd pole nastolatków przypominających kukły, przez które musi przejść Hinako.?
Silent Hill f zadebiutuje 25 września na Xbox Series X/S, PS5 i PC w cenie 70 dolarów. Edycja Deluxe kosztuje 80 dolarów, oferując dwa dni wcześniejszego dostępu i kostium Królika.
Silent Hill f otrzyma także ulepszenia dla PlayStation 5 Pro.
Źródło: PlayStation