Cud nie wydarzyło się: akcja MindsEye od twórców GTA tonie w krytyce graczy

Cud nie wydarzyło się: akcja MindsEye od twórców GTA tonie w krytyce graczy
Główna grafika MindsEye. Źródło: Steam

Premiera futurystycznego akcji MindsEye — debiutanckiej gry studia Build a Rocket Boy, założonego przez byłego producenta i wizjonera Rockstar, Leslie Benziesa.

Co wiadomo

Długo przed premierą gra była mocno krytykowana: ani gracze, ani dziennikarze nie wierzyli w jej sukces i wskazywali na ogromne problemy techniczne, ale deweloperzy MindsEye pozostawali optymistyczni i zapewniali, że cała negatywność jest sprowadzona i opłacona przez konkurencję.

Ale w końcu wszystko wróciło na swoje miejsce i musimy przyznać, że cud się nie wydarzył: gra okazała się naprawdę niskiej jakości, z przestarzałą animacją, słabą sztuczną inteligencją, okropną fizyką, prymitywnym strzelaniem, a grafika, w najlepszym przypadku, znajduje się na średnim poziomie.

Sytuację nieco poprawia atmosfera wysoko technologicznego miasta Redrock i próba autorów zaproponowania poważnej fabuły, ale globalnie nie ratuje to MindsEye, o czym mówią 42% pozytywnych recenzji na Steamie. A popularność gry ewidentnie nie dodaje deweloperom dobrego samopoczucia — szczytowa liczba graczy online na Steamie ledwo przekroczyła 3000 osób.

1
2

Gra jest tak “udana”, że na agregatorach nie ma ani jednej recenzji krytyków.

Niektórzy gracze zauważają, że MindsEye ma jednak niezły potencjał, ale czy autorzy będą w stanie go ujawnić — to duże pytanie.

Kto planuje przejść ten akcjonerski tytuł — zachęcamy do zapoznania się z jego wymaganiami systemowymi.

MindsEye jest dostępna na PC, PS5, Xbox Series.

Źródło: Steam, SteamDB

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();