Capcom nie żałuje pieniędzy: Resident Evil Requiem otrzymał rekordowy budżet w historii wydawnictwa

Capcom nie żałuje pieniędzy: Resident Evil Requiem otrzymał rekordowy budżet w historii wydawnictwa
Sztuka Resident Evil Requiem. Źródło: Capcom

Fani długo czekali na zapowiedź Resident Evil 9 i wreszcie na Summer Game Fest została ogłoszona: Capcom zaprezentował debiutancki trailer gry z podtytułem Requiem.

Trailer nie pokazał gameplayowych ujęć, ale nie ma wątpliwości, że japoński deweloper wypuści świetną grę, ponieważ nigdy nie oszczędza na swoich projektach, a informacje od insiderów tylko to potwierdziły.

Co wiadomo

Znany insider Dusk Golem podał, że Capcom stawia duże zakłady na Resident Evil Requiem i zespół zajmujący się rozwojem horroru otrzymał budżet rekordowy dla wydawnictwa. Dokładne liczby nie są ujawniane, ale prawdopodobnie wyrażają się w setkach milionów dolarów.

Wiadomość Dusk Golem
Wiadomość Dusk Golem

Przypomnijmy, w centrum fabuły Resident Evil Requiem znajdzie się Grace Ashcroft — dziewczyna, która została porwana przez rodzinę Bakerów w Resident Evil 7, a teraz jest agentką FBI i musi zrozumieć zachodzące wydarzenia. Gracze wrócą do Raccoon City, które zostało zniszczone, i nawet odwiedzą słynny komisariat policji, gdzie rozgrywały się wydarzenia Resident Evil 2. Wiadomo, że w grze pojawi się jeszcze jedna centralna postać, możliwe, że będzie to Leon Kennedy.

Kiedy oczekiwać

Premiera Resident Evil Requiem odbędzie się 27 lutego 2026 roku na PC, PlayStation 5 i Xbox Series.

Uczestnicy targów gamescom 2025, które odbędą się od 20 do 24 sierpnia w Kolonii (Niemcy), będą mogli przetestować demo Resident Evil Requiem.

Źródło: Reddit

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();