Bandai Namco ogłosiło Little Nightmares: Enhanced Edition i oferuje odnowioną grę za zamówienie w przedsprzedaży nowej części serii

Bandai Namco ogłosiło Little Nightmares: Enhanced Edition i oferuje odnowioną grę za zamówienie w przedsprzedaży nowej części serii
Główny art Little Nightmares: Enhanced Edition. Źródło: Bandai Namco

Wydawnictwo Bandai Namco oficjalnie ogłosiło remaster pierwszej części Little Nightmares, o którym niedawno krążyły plotki.

Co wiadomo

Jak się spodziewano, wydanie nosi nazwę Little Nightmares: Enhanced Edition i zaoferuje graczom spojrzenie na znany horror platformowy w ulepszonej wersji.

Twórcy podnieśli jakość grafiki, znacząco przearanżowali system oświetlenia i udoskonalili efekty wizualne, a także dodali ray tracing i możliwość uruchamiania gry w rozdzielczości 4K przy 60 FPS, a także włączyli do wydania wszystkie wydane dodatki.

Fabuła Little Nightmares pozostała bez zmian i opowiada historię Szóstki — małej dziewczynki w żółtym płaszczu, która stara się uciec z gigantycznego i przerażającego miejsca zwanego Żołądkiem.

Oryginalna gra została wydana w 2017 roku i otrzymała znakomite recenzje.

Premiera Little Nightmares: Enhanced Edition odbędzie się 10 października równocześnie z Little Nightmares III, jednak ci, którzy złożyli zamówienie w przedsprzedaży cyfrowego wydania nowej gry, uzyskają dostęp do remasteru już teraz.

Gracze, którzy kupili oryginalną grę, otrzymają Enhanced Edition za darmo w dniu jej premiery.

Promo obrazek dla Little Nightmares: Enhanced Edition

Little Nightmares: Enhanced Edition będzie dostępne na PC (Steam, Microsoft Store), Xbox Series, PlayStation 5 i Nintendo Switch 2.

Źródło: Bandai Namco

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();