Strefa napełniła się życiem: dla STALKER 2: Heart of Chornobyl wydano dużą aktualizację 1.5

Strefa napełniła się życiem: dla STALKER 2: Heart of Chornobyl wydano dużą aktualizację 1.5
Plakat aktualizacji 1.5 dla STALKER 2: Heart of Chornobyl. Źródło: GSC Game World

Studio GSC Game World wydało dużą aktualizację 1.5 dla S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, której rozmiar wystarczył na osobny zwiastun.

Co wiadomo

Oprócz naprawy błędów, ukraińscy deweloperzy wprowadzili wiele ważnych nowości.

Przede wszystkim należy wyróżnić nową broń — pistolet Kora i trójstrzałową karabin. Znaczącym zmianom poddano system A-life, który teraz w końcu ma działać tak, jak to było zaplanowane: będzie symulować zachowanie mutantów i postaci w Strefie, nawet jeśli nie znajdują się w bezpośredniej widoczności gracza, a stalkerzy będą teraz częściej interakcji ze sobą, rozmawiać, śpiewać piosenki przy ognisku i zajmować się innymi sprawami.

Niektóre rodzaje broni można teraz ponownie załadować, jeśli przerwa w ładowaniu nastąpiła, nie uruchamiając tego procesu od nowa.

W grze pojawił się nowy typ zadań związanych z polowaniem na mutanty i pozyskiwaniem części ich ciał w celu sprzedaży.

Deweloperzy poprawili interfejs i dostosowali ruchy warg postaci do ukraińskiego dubbingu.

Ważne, że aktualizacja 1.5 uruchomiła w S.T.A.L.K.E.R. 2 oficjalne wsparcie dla modyfikacji użytkowników, a stworzyć je pomoże narzędzie Zone Kit. Gotowe mody można pobrać w warsztacie Steam lub w serwisie Mod.io.

Aktualizacja jest dostępna na PC i Xbox Series.

Pełną listę zmian można znaleźć na stronie S.T.A.L.K.E.R.

Źródło: GSC Game World, S.T.A.L.K.E.R.

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();