Wielki sukces małej gry: sprzedaż PEAK przekroczyła 5 mln kopii

Wielki sukces małej gry: sprzedaż PEAK przekroczyła 5 mln kopii
Plakat PEAK. Źródło: @AggroCrabGames

Społeczność graczy nadal z zachwytem, a czasem z zaskoczeniem obserwuje fenomenalny sukces arcade’owego symulatora wspinaczki PEAK, który zrobił szum porównywalny do wysokobudżetowych blockbusterów.

Co wiadomo

Developerzy z Aggro Crab i Landfall poinformowali, że w mniej niż miesiąc PEAK wspięła się na szczyt z 5 mln sprzedanych kopii.

Twórcy nie ukrywają, że sukces gry przerósł ich najśmielsze oczekiwania i szczerze dziękują publiczności za zainteresowanie PEAK.

Premiera nowości miała miejsce w połowie czerwca, a dzięki szerokiemu dotarciu wśród streamerów i blogerów, PEAK przyciągnęła ogromną publiczność i w zaledwie tydzień sprzedaż wyniosła 1 mln kopii.

Oczywiste jest, że poza medialnością, sukces PEAK zawdzięcza również doskonałej rozgrywce, dzięki której na Steam gra ma 93% pozytywnych recenzji, a niska cena pozwala na zakup wszystkim chętnym.

PEAK Arcade’owy symulator wspinaczki

Źródło: @AggroCrabGames

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();