“Świetny debiut” i “wspaniała taktyka stealth”: krytycy wysoko ocenili Eriksholm: The Stolen Dream

“Świetny debiut” i “wspaniała taktyka stealth”: krytycy wysoko ocenili Eriksholm: The Stolen Dream
Główny art Eriksholm: The Stolen Dream. Źródło: Steam

Dziś odbędzie się premiera gry stealth-adventure Eriksholm: The Stolen Dream, która będzie debiutancką grą studia River End Games.

Nowość od dawna przyciągała uwagę graczy doskonałym stylem wizualnym i intrygującą fabułą, a oceny i recenzje pozostawione przez krytyków potwierdzają, że gra jest świetna i może stać się jednym z najciekawszych wydania 2025 roku.

Co wiadomo

Średnia ocena Eriksholm: The Stolen Dream na agregatorach wynosi około 80 punktów.

Krytycy zauważają, że autorom udało się zaproponować wciągającą fabułę, która wzbudza zainteresowanie od pierwszych chwil i utrzymuje je do końcowych napisów. To wspiera także doskonała prezentacja audio-wizualna z wieloma inscenizacjami, a estetyka steampunku podkreśla niezwykłą atmosferę miasta, które znajduje się na krawędzi katastrofy.

Jeśli chodzi o rozgrywkę, to jej twórcy także wzbogacili ją o nietypowe mechaniki, które, jak zauważyli krytycy, sprawiają, że Eriksholm jest dość nietypową taktyczną grą stealth. Lokacje są interesujące i zapadają w pamięć, a AI wrogów zmusza gracza do starannego planowania swoich działań.

Oczywiście, Eriksholm: The Stolen Dream ma także pewne niedociągnięcia, takie jak niewygodna kamera, ale nie psuje to wrażenia z rozgrywki i krytycy stwierdzili, że nowość jest doskonałym przykładem debiutanckiej gry.

Eriksholm: The Stolen Dream jest dostępna na PC, PlayStation 5 i Xbox Series.

Źródło: Opencritic, Metacritic

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();