Apokalipsa zombie się opóźnia — w dążeniu do doskonałości Techland przesunął premierę Dying Light: The Beast

Apokalipsa zombie się opóźnia — w dążeniu do doskonałości Techland przesunął premierę Dying Light: The Beast
Główna grafika Dying Light: The Beast. Źródło: Techland

Polskie studio Techland nie oszczędzało na kampanii marketingowej akcji Dying Light: The Beast i obiecało wydać ją 22 sierpnia, ale, jak to często bywa, twórcy znaleźli ważny powód, aby przesunąć premierę.

Co wiadomo

Gracze zostali poinformowani, że premiera Dying Light: The Beast odbędzie się 19 września na PC, PlayStation 5 i Xbox Series.

Studio przeanalizowało opinie tych, którzy zapoznali się z wersją pokazową gry i chociaż dziennikarze byli zadowoleni z nowości, odkryto w niej kilka niedoróbek, które “nie pozwalają poczuć różnicy między “dobrą grą” a “świetną””. Dodatkowy czas zostanie wykorzystany na poprawę stanu technicznego Dying Light: The Beast, dostosowanie balansu, dopracowanie interfejsu oraz naprawę pozostałych błędów.

Również zostanie poprawiona fizyka, animacja, efekty świetlne i inne ważne aspekty zombie akcji, a pierwsi będą mogli ocenić ją odwiedzający wystawę gamescom 2025, która odbędzie się od 20 do 24 sierpnia.

Źródło: @DyingLightGame

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();