Premiery Xbox Game Pass - co nowego można sprawdzić już teraz?

Premiery Xbox Game Pass - co nowego można sprawdzić już teraz?
. Źródło:

Microsoft po raz kolejny zaskoczył fanów Xbox Game Pass, wprowadzając do usługi kilka gorących nowości. W ramach rozbudowanego materiału wideo przedstawiono, jak prezentują się zarówno dostępne już teraz tytuły, jak i te, które nadchodzą w najbliższych tygodniach. To solidna dawka emocji dla wszystkich miłośników gier.

Co już wiemy

Od teraz entuzjaści Xbox Game Pass mogą zanurzyć się w świecie Grounded 2, dostępnego w ramach Wczesnego Dostępu. Kolejne miesiące obiecują rozwój tego projektu poprzez regularne aktualizacje. Microsoft zaprezentował również nowinki związane z innymi tytułami, a wśród nich Tony Hawk's Pro Skater 3+4 i Wuchang: Fallen Feathers.

Nie można przeoczyć takich hitów jak WarCraft - teraz również dostępnych dla subskrybentów. Firma zaprasza także do wypróbowania mniejszych, ale wciąż ciekawych produkcji jak Descenders Next i Robocop: Rogue City, które świetnie nadają się na jesienne wieczory.

Co nas czeka w przyszłości? Na tapecie są premiery na sierpień takie jak Farming Simulator 25 oraz Gears of War: Reloaded. To podkreśla szeroki wachlarz gatunków i tematyk, które oferuje usługa. Ośmielamy się powiedzieć, że każdy znajdzie coś dla siebie.

Dlaczego to ważne?

Decyzja Microsoftu o rozszerzeniu katalogu Xbox Game Pass to sygnał, że firma nie tylko śledzi zainteresowania graczy, ale także aktywnie reaguje na ich potrzeby. Usługa zyskuje coraz większe znaczenie w kontekście strategii giganta z Redmond. Jak widać, gry w chmurze i dostępność różnorodnych tytułów to przyszłość, którą Xbox zamierza zdominować.

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();