«REDMI» WIELKIMI LITERAMI: MARKA ZMIENIŁA STYL PISANIA I IDENTYFIKACJĘ
Od 15 listopada 2024 roku submarka Redmi została oficjalnie przekształcona w REDMI (wszystkie litery wielkie), co ma symbolizować nowy etap niezależnej i silniejszej tożsamości marki.
Marka Redmi narodziła się pod nazwą Red Rice (Hongmi) w 2013 roku, a w 2019 roku stała się odrębną submarką Xiaomi, która koncentruje się na przystępnych rozwiązaniach średniej i budżetowej klasy.
Przejście od „Redmi” do REDMI to nie tylko zmiana czcionki, ale także deklaracja firmy o odnowieniu i nowoczesności. Rebranding już jest widoczny na oficjalnych stronach w mediach społecznościowych i na stronach internetowych. Prawdopodobnie linia Note, seria K i seria A otrzymają nowe logo oraz wizualny styl z REDMI wielkimi literami.
Popularny mem, nijak nie związany z tematem
W oficjalnej dokumentacji tak jest napisane, że wszystko będzie według Freuda — "Dla marzycieli, którzy uczynili nasze marzenie większym". Rebranding będzie się rozprzestrzeniał na globalnym poziomie — REDMI teraz będzie na was krzyczeć wielkimi literami zarówno w Nowym Jorku, jak i w Hongkongu.
Pomimo iż Redmi to tylko marka, która nie ma niezależności od Xiaomi, firma pozycjonuje ją jako odrębną markę i nigdy nie wskazuje jej obok marki macierzystej. Różnica stylistyczna REDMI może oznaczać większą autonomię strategiczną: oddzielne kampanie, pozycjonowanie, a być może nawet wewnętrzne planowanie produktów, które idą równolegle z Xiaomi.