Capcom ujawnia Resident Evil Requiem na NVIDIA

Capcom ujawnia Resident Evil Requiem na NVIDIA
Kadr z gry Resident Evil Requiem. Źródło: AI

Lider branży horroru powraca

Resident Evil od Capcom konsekwentnie przoduje w gatunku survival horror. Teraz firma podjęła współpracę z NVIDIA, aby przybliżyć nam, co czeka fanów w nadchodzącym Requiem. Gra wykorzysta potencjał najnowszych technologii graficznych, zapewniając jeszcze lepsze doznania.

Co wiadomo

Podczas wydarzenia NVIDIA zaprezentowano nowe zwiastuny z Resident Evil Requiem. Znane już uniwersum wzbogaci się o nowe przygody, a gracze będą mogli eksperymentować z widokiem z FPP i TPP, co po raz pierwszy pojawiło się w tej serii. Capcom obiecuje maksymalne wykorzystanie sprzętu, by szczegóły graficzne i efekty wizualne były jak najbardziej realistyczne.

Zaktualizowana wersja wykorzysta technologie ray tracingu oraz DLSS, co zwiększy realizm oświetlenia i cieni w grze. Obie nazwy mogą brzmieć jak czarna magia, ale w praktyce oznaczają zupełnie nowe wrażenia wizualne. 19 sierpnia gra zostanie oficjalnie zaprezentowana podczas Gamescom, co pozwoli na jeszcze lepsze zapoznanie się z nadchodzącą produkcją.

Nowe materiały z gry Resident Evil Requiem są częścią aktualizacji GeForce On Community.

Capcom wciąż pracuje nad optymalizacją gry dla różnych konfiguracji komputerów PC, co jest szczególnie istotne dla graczy z mniej wydajnym sprzętem. NVIDIA natomiast zadba o to, aby z nią była ona kompatybilna nawet na komputerach z podstawową specyfikacją.

Jutrzejsza noc na Gamescom obfituje w emocje, a Resident Evil Requiem z pewnością znajdzie się w centrum uwagi. Materiały filmowe można zobaczyć na YouTube.

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();