Wargaming ogłosiło World of Tanks 2.0 — największa aktualizacja z czołgami 11 poziomu, przeprojektowanym interfejsem i nową mapą

Wargaming ogłosiło World of Tanks 2.0 — największa aktualizacja z czołgami 11 poziomu, przeprojektowanym interfejsem i nową mapą
Główny art World of Tanks 2.0. Źródło: Wargaming

Firma Wargaming zaprezentowała World of Tanks 2.0 — największą aktualizację w historii popularnej gry online. Zawiera ona wiele zmian, które znacznie przekształcą grę.

Co wiadomo

Główną nowością aktualizacji 2.0 będzie pojawienie się czołgów poziomu XI. W World of Tanks dodane zostaną 16 nowych maszyn z unikalnymi mechanikami gry i indywidualnym systemem progresji, a w przyszłości będzie ich jeszcze więcej.

Twórcy przeprowadzą ogromny rebalance ponad 350 czołgów wszystkich poziomów, aby poprawić role w grze i zapewnić bardziej uczciwą rozgrywkę. Garaż zostanie całkowicie przeprojektowany i będzie przypominał fabrykę czołgów, gdzie sprzęt jest składany i przygotowywany do bitwy. Interfejs gry stanie się prostszy, bardziej wygodny i informacyjny.

Matchmaking zostanie przerobiony “od podstaw”: zapewni szybsze kolejki, zbalansowane drużyny i dynamiczne walki. Do gry dodana zostanie nowa mapa Nordskar — skandynawska lokalizacja, o którą od dawna prosili gracze.

Pojawi się również tryb PvE “Operacja Boiling Point”, który oferuje fabularną misję z udziałem czołgów poziomu XI na nowej mapie. Ten tryb, podobnie jak mapa Nordskar, tworzy ukraińska jednostka Wargaming Kyiv.

Aktualizacja zawiera ulepszone efekty dźwiękowe, nagrane z prawdziwych czołgów, co tworzy efekt pełnego zanurzenia.

Aktualizacja zadebiutuje 3 września 2025 roku i będzie początkiem nowej ery World of Tanks.

Dla tych, którzy chcą wiedzieć więcej

Źródło: World of Tanks

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();