Labubu już „zarobił” 650 milionów dolarów, a do końca roku może przynieść do 1 miliarda dolarów

Labubu już „zarobił” 650 milionów dolarów, a do końca roku może przynieść do 1 miliarda dolarów
Labubu. Źródło: LILLIAN SUWANRUMPHA, Getty Images

Chińska firma Pop Mart, produkująca popularną pluszową zabawkę „Labubu” w serii „The Monsters”, opublikowała wyniki finansowe za pierwszą połowę 2025 roku. Część dochodów tej serii wynosi około 670 milionów dolarów, co daje wszelkie szanse na osiągnięcie lub nawet przekroczenie 1 miliarda dolarów do końca roku — dla firmy to wzrost o 688 % w porównaniu z ubiegłym rokiem. Nowość tego roku przyćmiła takich gigantów rynku jak Barbie i Hot Wheels.

Labubu — to „pluszowy potwór” w formacie „blind box” — kupujący nie wie, która figurka mu się trafi. Popularność wzrosła po tym, jak uczestniczka BLACKPINK Lisa przyznała, że uwielbia te istoty, a potem widziano je w rękach celebrytów: Cher, Kim Kardashian, Paris Hilton, Marc Jacobs itd., wieszali Labubu jako breloczki do swoich designerów torebek. Wydaje się, że wirusowy marketing przyniósł swoje owoce.

Źródło: techcrunch.com
var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();