Nie żartuj z tym Goblinem: Nacon pokazał pierwszy zwiastun rozgrywki skradankowej Styx: Blades of Greed

Nie żartuj z tym Goblinem: Nacon pokazał pierwszy zwiastun rozgrywki skradankowej Styx: Blades of Greed
Główny artykuł Styx: Blades of Greed. Źródło: Steam

Wydawca Nacon i studio Cyanide Studio zaprezentowali pierwszy zwiastun rozgrywki skradankowej Styx: Blades of Greed — trzeciej części nieco nieznanej, ale wciągającej serii gier, w której głównym bohaterem jest ponury, sarkastyczny goblin o imieniu Styx.

Co wiadomo

Twórcy pokazali, że główne zasady rozgrywki Styx pozostaną niezmienne: główny bohater znów będzie chował się w cieniu, wykorzystując przedmioty do odwracania uwagi i cichego eliminowania wrogów, starając się unikać bezpośrednich starć, ponieważ Styx nie jest zbyt biegłym wojownikiem.

W Styx: Blades of Greed bohater może na chwilę stać się niewidzialny, rzucać wrogami butelki z kwasem oraz kontrolować umysły przeciwników, aby zmusić ich do wpadnięcia w pułapkę lub skoku w przepaść.

Goblin dysponuje imponującymi umiejętnościami akrobatycznymi, zręcznie wspina się na budynki, a teraz w jego arsenale pojawi się także spadochron.

Styx: Blades of Greed kontynuuje wydarzenia z poprzednich części — Styx: Master of Shadows i Styx: Shards of Darkness, ale teraz główny bohater nie przyjmuje zleceń jako najemnik, lecz przewodzi własnej bandzie przestępczej, która podróżuje balonem. Ten transport stanie się swojego rodzaju hubem, gdzie gracz będzie mógł odpocząć między misjami, porozmawiać z postaciami i odzyskać zapas przedmiotów.

Kiedy się spodziewać

Styx: Blades of Greed zadebiutuje jesienią 2025 roku na PC, PlayStation 5 i Xbox Series.

Źródło: Nacon

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();