Wsparcie dla Starfield będzie kontynuowane: kreatywny producent Bethesdy obiecał graczom duże darmowe aktualizacje i jeszcze jedno rozszerzenie fabularne

Wsparcie dla Starfield będzie kontynuowane: kreatywny producent Bethesdy obiecał graczom duże darmowe aktualizacje i jeszcze jedno rozszerzenie fabularne
Główny artykuł Starfield. Źródło: Bethesda

Wsparcie po premierze dla gry RPG Starfield znalazło się w niejednoznacznej sytuacji: z jednej strony Bethesda dotrzymuje słowa i wydaje aktualizacje co sześć tygodni, ale z drugiej strony w grze praktycznie nie pojawia się nowa zawartość, a błędów, choć jest ich mniej, nadal jest na tyle dużo, że nie pozwala to cieszyć się grą.

Jednak kreatywny producent Starfield Tim Lamb próbował wlać optymizm w fanów gry.

Co wiadomo

W nowym wideo od Bethesdy, Tim opowiedział, że studio nie zamierza zatrzymywać wsparcia dla Starfield. W niedalekiej przyszłości gra otrzyma kilka dużych aktualizacji, w których pojawi się również nowa zawartość.

Co więcej, producent potwierdził, że w trakcie jest jeszcze jedno rozszerzenie fabularne. Przypomnijmy, wcześniej pojawiały się informacje, że DLC ma się ukazać wiosną 2026 roku, równocześnie z premierą Starfield na PS5.

Bardzo się cieszę, że gracze zobaczą owoce pracy zespołu. Przygotowaliśmy kilka ekscytujących nowych funkcji, w tym darmowe aktualizacje i mechaniki, na które był popyt, a także nowe fabularne DLC.

Według słów Lamba, Bethesda planuje poprawić przejazdy kosmiczne i doda kilka mechanik rozgrywki, które uczynią Starfield głębszym i ciekawszym.

Co więcej, deweloperzy są gotowi dodać do gry "coś interesującego" od sprawdzonych twórców modów.

Źródło: Bethesda

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();