Insider: Demon’s Souls (2020) wkrótce zadebiutuje na PC, a Bloodborne na długo pozostanie w głębokiej anabiozie

Insider: Demon’s Souls (2020) wkrótce zadebiutuje na PC, a Bloodborne na długo pozostanie w głębokiej anabiozie
Kolaż Bloodborne i Demon’s Souls 2020. Źródło: Videogiochi

Autorytatywny insider i dziennikarz Jeff Grubb podzielił się interesującymi nowościami na temat dwóch legendarnych hardkorowych gier FromSoftware, które do tej pory nie zadebiutowały na PC. Oczywiście mowa tutaj o Bloodborne i Demon’s Souls.

Co wiadomo

Wielu graczy jest szczerze zdziwionych, dlaczego, pomimo wielkiego sukcesu Bloodborne, od 2015 roku Sony ani razu nie próbowało rozwinąć tej franczyzy. Krążyły plotki o remasterze, wersji na PC, a nawet sequelu, ale nic z tego nie zostało potwierdzone.

Jeff Grubb zapytał swoje źródła, jakie są plany Sony dotyczące Bloodborne, a one odpowiedziały, że ich nie ma. “Z Bloodborne nic się nie dzieje” — tak określają sytuację poinformowane osoby. Grubb uważa, że Sony nie chce ryzykować i rozwijać serii bez udziału studia FromSoftware, które ma wiele projektów w toku, a jej szef Hidetaka Miyazaki wielokrotnie stanowczo stwierdzał, że nie chce wracać do Bloodborne.

Jednak Grubb dowiedział się również dobrych wiadomości: remake Demon’s Souls (2020), który był startowym ekskluzywem PlayStation 5, wkrótce zadebiutuje na PC. Odpowiednia zapowiedź spodziewana jest na najbliższym pokazie Sony, który według plotek odbędzie się w ostatnich dniach września.

(od 29:12)

Przypomnijmy, oryginalne Demon’s Souls jest protoplastą popularnego gatunku souls-like i nie jest dostępne na żadnej platformie, poza PS3 i Xbox 360, a jego remake pozostaje ekskluzywem PlayStation 5.

Źródło: Game Mess Jeff Grubb'a

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();