Nie koncentruje się na grach: Hideo Kojima zaprezentował własne sake i uruchamia karty kredytowe

Nie koncentruje się na grach: Hideo Kojima zaprezentował własne sake i uruchamia karty kredytowe
Sake Kojima Productions & ZAKU. Źródło: Kojima Productions

Dzisiaj pojawiło się wiele wiadomości o twórczości Hideo Kojimy — słynny deweloper pokazał zwiastun eksperymentalnego horroru OD, pierwsze kadry anime Death Stranding: Mosquito, debiutancki plakat szpiegowskiego stealth action Physint oraz ogłosił grę AR Move Beyond The Screen.

Ale Kojima to człowiek o tak szerokich poglądach i zainteresowaniach, że nie koncentruje się na grach i projektach medialnych, a gotów jest zaoferować coś zupełnie nieoczekiwanego.

Co wiadomo

Podczas streamu poświęconego 10-leciu studia Kojima Productions, deweloper zaprezentował … własne sake, które wydał wspólnie z renomowaną japońską marką ZAKU.

Na razie nie możemy ocenić smaku sake, w produkcję którego bezpośrednio zaangażował się mistrz branży gier, ale już można stwierdzić, że estetyka butelek jest doskonała.

Każdą butelkę sake ozdabia logo Kojima Productions — Homo Luden, co w tłumaczeniu oznacza “człowiek grający”.

1
2
3
4

Za zamówienie sake będzie można zapłacić także kartą kredytową, którą Kojima uruchamia wspólnie z japońskim bankiem MUFG.

Brawo, Kojima! Tak właśnie należy poszerzać granice formatów medialnych i kultury masowej, co jest głównym celem twórczości japońskiego dewelopera.

Przypomnijmy, że niektóre studia wcześniej wydawały kolekcje alkoholu inspirowane franczyzami gier, na przykład związane z Far Cry oraz Assassin's Creed, ale kart kredytowych na pewno jeszcze nie było.

Źródło: Kojima Productions

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();