Xiaomi uruchamia usługę personalizacji samochodów w stylu Porsche
Chiński gigant technologiczny zaprezentował program personalizacji samochodów.
Co wiadomo
Założyciel i dyrektor generalny Xiaomi Lei Jun ogłosił podczas dużej prezentacji nowości firmy uruchomienie nowej "Usługi personalizacji Xiaomi". Program, uruchomiony z crossoverem YU7 i sedanem SU7 Ultra, pozwala klientom na personalizację zewnętrznych i wewnętrznych detali. Podobne usługi często spotyka się u producentów premium, ale Xiaomi pozycjonuje je jako bardziej przystępne.
Program wymaga depozytu w wysokości 80 000 juanów (11 200 dolarów USA) i obejmuje 90-dniowy okres na potwierdzenie lub anulowanie zamówienia. Pierwszy zestaw opcji to pięć nowych wersji kolorystycznych dla YU7: "Amethyst Purple", "Racing Red", "Sprout Yellow", "Twilight Rose" i "Flowing Gold Pink Matte". W ciągu najbliższych trzech lat Xiaomi planuje rozszerzyć paletę do 100 indywidualnych kolorów.
Personalizacja wykracza poza lakierowanie. Klienci mogą wybierać wzór felg, kolory zacisków hamulcowych Brembo i spersonalizowane emblematy. Dostępne są opcje z wkładkami złota, białej ceramiki i pokrycia węglowego.
Dla YU7 Max dostępna jest personalizacja wnętrza z dwoma nowymi schematami kolorystycznymi opartymi na alcantarze: niebiesko-czarnym i czarnym z fluorescencyjnym żółtym, wzbogaconymi o indywidualne szwy, kolorowe pasy bezpieczeństwa i wykończenie z naturalnego jesionu.
Opcje kolorów wnętrza samochodów Xiaomi. Ilustracja: Xiaomi
Xiaomi otworzyło swój pierwszy i jedyny specjalistyczny centrum personalizacji na drugim piętrze salonu Beijing Super Factory, gdzie klienci mogą wcześniej zapoznać się z próbkami projektów i skonfigurować swój przyszły samochód.
Źródło: Xiaomi