Logo Google nie będzie już takie samo: kultowe G staje się gradientowe na wszystkich platformach

Logo Google nie będzie już takie samo: kultowe G staje się gradientowe na wszystkich platformach
Zaktualizowane logo Google. Źródło: Google

Wiosną 2025 roku Google zaskoczyło użytkowników niespodziewaną zmianą swojego logo: kolory na nim nie są segmentowane, lecz płynnie przechodzą z jednego w drugi, tworząc gradient.

Pierwsze aktualizację “G” otrzymały smartfony Pixel oraz iPhone, a w końcu firma zaczęła wprowadzać je na wszystkich platformach.

Co wiadomo

To pierwsza duża aktualizacja tożsamości wizualnej firmy od ostatnich dziesięciu lat i w najbliższym czasie gradientowe G będzie można zobaczyć w Gmailu, Drive, Meet, Kalendarzu i innych usługach.

Ponadto Google stopniowo zaktualizuje również inne logo firmowe i ikony, na przykład takie zmiany już otrzymała aplikacja Google Home.

Google Home zaktualizowane logo

Źródło: The Verge

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();