Plotka: Bloober Team pracuje nad remake'iem trzeciej części Silent Hill i zupełnie nową grą z franczyzy

Plotka: Bloober Team pracuje nad remake'iem trzeciej części Silent Hill i zupełnie nową grą z franczyzy
Logo Bloober Team. Źródło: Bloober Team

W 2024 roku polskie studio Bloober Team doskonale przyciągnęło uwagę, wydając świetny remake kultowego horroru Silent Hill 2.

Wydawnictwo Konami tak wysoko oceniło pracę partnera, że długo przed tym wydaniem zleciło Polakom remake pierwszej części serii, który został ogłoszony w czerwcu 2025 roku. Ale jak się okazało, współpraca obu firm wykracza o wiele dalej niż ten projekt.

Co wiadomo

Insajderzy z zespołu Biohazard Ultimate twierdzą, że Bloober Team pracuje także nad remake'iem Silent Hill 3 oraz… nad zupełnie nową grą legendarnej serii!

Oczekuje się, że zaktualizowana wersja Silent Hill zadebiutuje w 2027 roku, a remake trzeciej gry z franczyzy ukaże się rok po tym — w 2028.

Póki co plan Konami, jak twierdzą insajderzy, polega na wydawaniu co roku jednej gry z serii, w związku z tym:

  • w 2024 roku ukazał się remake Silent Hill 2;
  • w 2025 roku odbyła się premiera Silent Hill f;
  • w 2026 roku powinny ukazać się Silent Hill Townfall i film “Powrót do Silent Hill”;
  • w 2027 roku — remake pierwszego Silent Hill;
  • w 2028 roku — remake Silent Hill 3.

Jeśli chodzi o nową część Silent Hill od Bloober Team, to jest jeszcze za wcześnie, aby o niej mówić, ponieważ na razie istnieje tylko w formie idei i z pewnością sami deweloperzy nie znają wszystkich jej szczegółów.

Cóż, Bloober Team od dawna ujawnili swoje plany, by stać się wiodącym twórcą horrorów, a praca nad Silent Hill jest najlepszą okazją, aby to osiągnąć.

Źródło: Tech4Gamers

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();