Cały content Call of Duty: Black Ops 6 przez tydzień będzie darmowy: Activision rozpaczliwie stara się odciągnąć graczy od Battlefield 6
Jeszcze dwa dni do premiery Battlefield 6, który obiecuje stać się hitem wśród sieciowych strzelanek i przywrócić franczyzie dawną popularność. Do ostatniego momentu Activision była pewna (lub skutecznie udawała taką pewność), że kolejna część Call of Duty z łatwością wyprzedzi konkurenta, ale zainteresowanie graczy Battlefield 6 mówi o czymś innym.
Co wiadomo
Prawdopodobnie, dowiadując się o prawie dwóch milionach pre-orderów Battlefield 6, Activision podjęła ostatnią próbę odwrócenia uwagi graczy od strzelanki konkurentów i ogłosiła darmowy tydzień w Call of Duty: Black Ops 6.
Od 9 do 16 października wszyscy chętni na PC, Xbox i PlayStation będą mogli za darmo przetestować pełną wersję Call of Duty: Black Ops 6 (2024), co oznacza, że gracze uzyskają dostęp do kampanii fabularnej, trybu multiplayer, trybu zombie i “battle royale”.
Dodatkowe zainteresowanie Black Ops 6 i Warzone powinno przyciągnąć tymczasowe wydarzenie The Haunting — kolaboracja z franczyzą “Predator” z okazji nadchodzącej premiery filmu “Predator: Planeta śmierci” (Predator: Badlands).
Źródło: Call of Duty