Nowe centra dealerskie Forda stworzone w stylu lobby hotelowego

Nowe centra dealerskie Forda stworzone w stylu lobby hotelowego
Centrum dealerskie zaprojektowane w koncepcji Signature 2.0. Źródło: Ford

Firma Ford przedstawiła nową koncepcję centrów dealerskich Signature 2.0. Wizyty w salonie samochodowym powinny stać się bardziej swobodne i odprężające.

Co wiadomo

W ramach aktualizacji dealerzy będą przestrzegali zasady „Gościnność przede wszystkim”. Ford twierdzi, że pracownicy centrów dealerskich to nie sprzedawcy, ale „ambasadorzy marki”. Klienci będą mogli porozmawiać z nimi w specjalnych „strefach gościnności”, które najwyraźniej są przeznaczone do bardziej swobodnej i nieformalnej komunikacji. Ponadto w halach wystawowych i strefach serwisowych będzie dostępne jedzenie i napoje.

Nacisk kładzie się nie tylko na sprzedaż: „Niebieski owal” podkreślił skuteczność projektowania centrów dealerskich, ukierunkowaną na optymalizację przepływu odwiedzających i funkcjonalności, a także na poprawę wrażeń gości.

1
2
3
4
5
6
7

Według opublikowanych zdjęć, przyszłe centra dealerskie będą miały otwarte planowanie przypominające kawiarnię. Będzie tam bar kawowy, okrągłe stoły i kilka wydzielonych stref roboczych. Można również zobaczyć interesujące ekspozycje samochodów, akcesoriów i strefy handlowe inspirowane detalistami.

Producent samochodów obiecał również płynne przejście od interakcji cyfrowej do osobistej. Na niektórych rynkach, w tym w USA, dostępna będzie również sprzedaż online.

Do końca 2025 roku Ford Signature 2.0 pojawi się w więcej niż 20 centrach dealerskich w 10 krajach, a do 2027 roku będzie ich już 110.

Źródło: Ford

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();