Hitowa komediowa strategia Dispatch wyjdzie w styczniu na Switch i Switch 2
Komediowa superbohaterska strategia z elementami interaktywnego filmu Dispatch stała się jedną z najbardziej kreatywnych i głośnych gier roku 2025. Na razie jest dostępna tylko na PC i PS5, ale w przyszłym miesiącu będą mogli z nią zapoznać się także użytkownicy konsoli Nintendo.
Co wiadomo
Deweloperzy z AdHoc Studio ogłosili, że Dispatch wyjdzie na Switch i Switch 2 już 28 stycznia.
W Nintendo eShop dostępna jest przedsprzedaż z czasową zniżką 10%, która dotyczy wersji standardowej i Deluxe. Uaktualnienie do wersji na Switch 2 będzie darmowe.
Dispatch pojawi się na Nintendo Switch (z darmowym uaktualnieniem do Switch 2) 28 stycznia!
— AdHoc Studio - Dispatch JUŻ TERAZ DOSTĘPNE! (@theAdHocStudio) 17 grudnia 2025
? Zamów w przedsprzedaży teraz na Nintendo eShop i zdobądź 10% zniżki!
? https://t.co/o3NMm7YIMu pic.twitter.com/5IFsxN6YBN
Przypominamy, Dispatch częściowo przypomina projekty studia Telltale: podczas scen kinowych gracze mogą również wybierać repliki w dialogach i wpływać na bieg wydarzeń.
Głównym bohaterem Dispatch jest Robert Robertson, znany również jako Mecha Man. Jest superbohaterem, ale po poniesieniu druzgocącej porażki w walce ze swoim wrogiem, traci cały swój autorytet i zatrudnia się w agencji superbohaterów, gdzie musi zdalnie pomagać kolegom. Właśnie na tym polega główna mechanika gry. Gracz musi umiejętnie wybierać, kogo i na jakie misje wysłać oraz pilnować, aby wszystko przebiegło zgodnie z planem.
Między "strategicznymi" odcinkami bohaterowie będą rozmawiać, omawiać swoje przygody i budować relacje.
Zauważalne jest, że bohaterów dubbingują znane osobistości kinematografii i branży gier, na przykład rolę głównego bohatera zagrał Aaron Paul - gwiazda serialu Breaking Bad. Gracze usłyszą także głosy Laury Bailey (The Last of Us Part 2), Erin Yvette (The Wolf Among Us), Matthew Mercera (Critical Role) i Jeffreya Wrighta ("Batman").
Dispatch otrzymało najwyższe oceny zarówno od krytyków, jak i użytkowników, i w ciągu kilku tygodni rozeszło się w nakładzie ponad 2 milionów egzemplarzy.
Źródło: @theAdHocStudio