Wargaming opublikował World of Tanks 1.13: przeprojektował rozgrywkę artyleryjską, dodał nowy tryb gry i wiele więcej

Wargaming opublikował World of Tanks 1.13: przeprojektował rozgrywkę artyleryjską, dodał nowy tryb gry i wiele więcej

Wargaming ogłosił dużą aktualizację dla World of Tanks.

Co nowego

Nowa wersja gry została wydana pod numerem 1.13. Pierwszą rzeczą, która rzuca się w oczy jest przeprojektowana rozgrywka artyleryjska. Twórcy gry dodali powiadomienia dla graczy o pociskach artyleryjskich, a także jaśniejsze znaczniki i wizualizację trafień artyleryjskich na mini-mapie za pomocą znaczników (są one wyświetlane przez 10 sekund).

operatorzy SAU (zjednostki artylerii amokowej) również otrzymali kilka nowości. Będą teraz mieli do dyspozycji trzy rodzaje pocisków. Każdy z nich ma inną funkcję taktyczną, prędkość lotu, penetrację pancerza i kształt trajektorii. Dwa z nich nie mają efektu ogłuszenia przy uderzeniu. To znacznie skraca całkowity czas, jaki "czołgiści" spędzają w walce będąc ogłuszonymi. Zmieniono również interfejs pocisków artyleryjskich, a atut Intuicja został przeprojektowany. Teraz zmiana typu pocisku na pojeździe dowolnej klasy zajmie mniej czasu.

Czytaj także: Najlepsze gry o statkach

W aktualizacji 1.13 warto zwrócić uwagę na przeprojektowaną mechanikę obrażeń od pocisków o dużej sile rażenia, tryb "bitwy zwiadowczej" oraz nieco zmodyfikowany interfejs. Przy okazji, World of Tanks 1.13 uruchomił piąty sezon Przepustki Bojowej.

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();