Amazon zamknął 3,000 chińskich sklepów internetowych za płatne recenzje
Autor: Maksim Panasovskiy | 20.09.2021, 10:52
Główna platforma e-commerce Amazon zablokowała 3 tys. sklepów należących do 600 chińskich marek.
Jaki jest powód?
Amazon szybko reaguje na łamanie zasad przez sklepy. Firma twierdzi, że zamyka 3.000 sklepów internetowych za systematyczne zamieszczanie pozytywnych recenzji.
To nie pierwszy raz, kiedy Amazon karze winnych w ten sposób, ale ta blokada jest największa w historii. Jednak Cindy Tai, wiceprezes ds. sprzedaży w Azji, powiedział, że nie będzie to miało negatywnego wpływu na rozwój chińskich firm na miejscu.
Przypomnijmy, że Amazon rozpoczął swoją walkę z płatnymi pozytywnymi recenzjami pięć lat temu. Firma zapowiada, że będzie nadal usprawniać mechanizmy wyszukiwania sklepów internetowych, które naruszają zasady platformy e-commerce.
Źródło: Gizmochina