Xiaomi już wyprzedziło Samsunga na rynku smart TV w Indiach

Xiaomi już wyprzedziło Samsunga na rynku smart TV w Indiach

Xiaomi udało się wyprzedzić Samsunga na indyjskim rynku smart TV. Świadczy o tym najnowszy raport agencji analitycznej Counterpoint Research.

Wysyłka telewizorów w Indiach w II kwartale 2021 roku wzrosła prawie półtora raza (46%) w porównaniu z tym samym okresem w roku ubiegłym. Jeśli chodzi o sam segment Smart TV, wzrost wyniósł 65%.

Udział Xiaomi w raportowanym okresie wyniósł 23%. Na drugim miejscu jest Samsung z 17% udziałem w rynku. Inny południowokoreański gigant, LG, ma średnio 11 telewizorów na 100.

Sony i OnePlus również znajdują się w pierwszej piątce. Ich udział wyniósł odpowiednio 9% i 7%. Najpopularniejszymi modelami w Indiach są różne wersje Xiaomi Mi TV 4A. Dużym zainteresowaniem cieszą się również tanie telewizory Samsung T4000.

Źródło: Counterpoint Research

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();