Xiaomi sprzedało ponad 2 miliony urządzeń wearable w ciągu zaledwie 30 minut sprzedaży 11.11

Xiaomi sprzedało ponad 2 miliony urządzeń wearable w ciągu zaledwie 30 minut sprzedaży 11.11

Dzisiejszy dzień jest szczególną datą dla zakupoholików z Chin i innych krajów na całym świecie, ponieważ to właśnie 11.11 firmy, w tym  producenci gadżetów, organizują wyprzedaże na dużą skalę. Oczywiście, Xiaomi aktywnie uczestniczy w sprzedaży i już podzielił się pierwszymi osiągnięciami.

Ile ich sprzedano?

Wydaje się, że urządzenia wearable chińskiej marki wywołały dziś niemałą furorę, z w tym smartwatche i bransoletki fitness. Według danych firmy, sprzedała ona ponad 2 miliony takich urządzeń w ciągu zaledwie 30 minut od rozpoczęcia sprzedaży 11.11.

Nic w tym zaskakującego : Xiaomi oferuje dobrze wyglądające gadżety z dobrym zestawem funkcji w atrakcyjnych cenach. Nie na darmo w drugim kwartale 2021 roku, według raportu firmy Canalys, Xiaomi prześcignęło Apple i stało się światową marką nr 1 na rynku urządzeń wearable. To prawda, premiera Apple Watch Series 7 może to zmienić.

Przy okazji, na platformie JD.com, najbardziej popularnymi modelami były niedawno wprowadzone Redmi Watch 2, Mi Rabbit Children's Phone Watch 5C, Mi Watch Color 2 i inne.

Źródło: Gizmochina

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();