Xiaomi sprzedało ponad 2 miliony urządzeń wearable w ciągu zaledwie 30 minut sprzedaży 11.11
Dzisiejszy dzień jest szczególną datą dla zakupoholików z Chin i innych krajów na całym świecie, ponieważ to właśnie 11.11 firmy, w tym producenci gadżetów, organizują wyprzedaże na dużą skalę. Oczywiście, Xiaomi aktywnie uczestniczy w sprzedaży i już podzielił się pierwszymi osiągnięciami.
Ile ich sprzedano?
Wydaje się, że urządzenia wearable chińskiej marki wywołały dziś niemałą furorę, z w tym
Nic w tym zaskakującego : Xiaomi oferuje dobrze wyglądające gadżety z dobrym zestawem funkcji w atrakcyjnych cenach. Nie na darmo w drugim kwartale 2021 roku, według raportu firmy Canalys, Xiaomi prześcignęło Apple i stało się światową marką nr 1 na rynku urządzeń wearable. To prawda, premiera Apple Watch Series 7 może to zmienić.
Przy okazji, na platformie JD.com, najbardziej popularnymi modelami były niedawno wprowadzone Redmi Watch 2, Mi Rabbit Children's Phone Watch
Źródło: Gizmochina