Przyznanie się do winy? OnePlus zwraca pieniądze za smartfona Nord 2, który eksplodował i płaci za leczenie ofiary
Niedawno pisaliśmy o kolejnym przypadku samozapłonu smartfona OnePlus Nord 2 w Indiach . Teraz historia ma swój ciąg dalszy.
Co się stało?
Incydent miał miejsce 3 listopada, a krewny poszkodowanego właściciela Norda 2 poinformował o nim w mediach społecznościowych. Według powiedział, że mężczyzna jechał na swoim rowerze i smartfon był w tym czasie w jego kieszeni. Tego dnia na stronie była chłodna pogoda, więc nie wiadomo dlaczego gadżet się przegrzewał - . Jednak w pewnym momencie
@OnePlus_IN Nigdy nie spodziewałem się tego po Tobie #OnePlusNord2Blast zobacz, co zrobił Twój produkt. Proszę być przygotowanym na konsekwencje. Przestańcie igrać z życiem ludzi. Przez ciebie ten chłopiec cierpi, skontaktuj się z nim jak najszybciej. pic.twitter.com/5Wi9YCbnj8
- Suhit Sharma (@suhitrulz) November 3, 2021
OnePlus szybko zareagował na co się stało i stwierdził:
"My traktujemy takie incydenty poważnie. Nasz zespół skontaktował się już z użytkownikiem i zbieramy szczegóły do dalszego dochodzenia"
Firma przyjęła z powrotem spalonego Norda 2 do zbadania i zrekompensowała kwotę wydaną na jego zakup. Ponadto poszkodowany potwierdził, że firma OnePlus obiecała pokryć koszty leczenia. Firma pozostaje w stałym kontakcie z użytkownikiem .
Źródło: Gizmochina