Adidas zarobił 22,5 miliona dolarów ze sprzedaży NFT
Marka Adidas sprzedała prawie 30 000 niezamiennych tokenów za pośrednictwem Into the Metaverse i zebrała około 22 500 000 dolarów.
Niemiecka firma stworzyła 30 000 NFT. Zostały opracowane we współpracy z Bored Ape Yacht Club (BAYC), GMoney i PunksComic. Początkowo mogli je kupować tylko posiadacze tokenów POAP, POAP gmoney, BAyC, Mutant Ape Yacht Club i Pixel Wallet
Marka była w stanie sprzedać 20 000 niezamiennych tokenów na wczesnym etapie po cenie 0,2 ETH (760 USD po kursie wymiany w momencie pisania tego tekstu) za sztukę. Podczas ogólnej sprzedaży firma sprzedała kolejne 9620 NFT po tej samej cenie.
Ciężko pracujemy, aby wznowić mennicę wczesnego dostępu.
- adidas Originals (@adidasoriginals) 17 grudnia 2021
Każdy, kto ma nieudane transakcje, będzie mógł bić po wznowieniu sprzedaży.
A dla tych, którzy stracili opłaty za gaz, zbieramy Twoje dane i zwrócimy Ci pieniądze.
Dzięki za wyrozumiałość z nami.
Tak więc łączny dochód Adidasa ze sprzedaży niezamiennych tokenów w ramach kampanii Into the Metaverse wyniósł 22 500 000 USD według kursu wymiany w momencie pisania tego tekstu (22 500 000 USD). 380 NFT wyjechało w przyszłość. Ponadto firma musi zrekompensować koszty posiadaczy Mutant Ape Yacht Club, którzy nie byli w stanie sfinalizować transakcji z powodu błędu.
Źródło: @adidasoriginals