Problemy z Star Wars Eclipse stały się znane. Na razie nie wiadomo, co zrobi po opuszczeniu stanowiska

Problemy z Star Wars Eclipse stały się znane. Na razie nie wiadomo, co zrobi po opuszczeniu stanowiska

Na dorocznej wystawie The Game Awards Studio Quantic Dream zapowiedziało nowy projekt w uniwersum Gwiezdnych Wojen – Star Wars Eclipse. Będzie to gra akcji w otwartym świecie z rozbudowaną fabułą i kilkoma głównymi bohaterami. Jednak użytkownicy, którzy zaczęli wyczekiwać projektu, powinni zmierzyć swoje nadzieje. Według wewnętrznych danych rozwój Star Wars Eclipse jest pogrążony w poważnych problemach.

Informacją podzielił się Tom Henderson - jeden z najbardziej wiarygodnych informatorów w branży. Według niego projekt był początkowo rozwijany pod kryptonimem Project Karma. Został wprowadzony przez Sony, ale później odmówił finansowania projektu ze względu na słabe wyniki finansowe Detroit: Become Human. Dlatego twórcy zwrócili się do studia Lucasfilm, a ona zgodziła się zostać partnerem. Jednak programiści mają problemy z silnikiem. Nie nadaje się do otwartego świata Star Wars: Eclipse. Rozwój gry wieloosobowej również opóźnia się z powodu technologii Quantic Dream.

Wśród innych problemów:

  • Projekt jest rozwijany od sześciu miesięcy, ale autorzy wciąż nie mają działającej kolekcji testowej. To bardzo zły sygnał.
  • Po wydaniu Detroit: Become Human Quantic Dream zamierzała sprzedać, ale nie znalazła nabywcy. Nikt nie chciał iść na operację z powodu skandali z toksyczną atmosferą w studiu. Z tego powodu zespół odczuwa dotkliwy brak personelu. Quantic Dream potrzebuje specjalistów ze wszystkich dziedzin - na jego stronie otwarto dziesiątki wakatów.

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();