„To najgorszy test obsługi i jakości”: eksplodował kolejny smartfon submarki Xiaomi – Poco M3
Ten rok był „gorący”, a przez to niefortunny dla Xiaomi i jej submarek. Mówimy teraz o przypadkach samozapłonu chińskich producentów. Słyszeliśmy już o incydentach z Poco X3, Poco C3, Redmi 8 i Redmi Note 9 Pro, a teraz przytrafiła się nieprzyjemna sytuacja z Poco M3.
Co się stało?
Co zaskakujące, prawie wszystkie przypadki miały miejsce w Indiach i nie jest to wyjątkiem. Według właściciela Subhana Khana na Twitterze smartfon miał zaledwie 4 miesiące od zakupu. Poco M3 nagle eksplodował leżąc na stole. Nikt go wtedy nie używał, ale nie wiadomo, czy był podłączony do ładowarki.
„Poco M3, który ma zaledwie 4 miesiące, sam eksplodował… Telefon leży na stole i nie używam go, a 10 minut później po prostu eksplodował. To najgorsza obsługa i kontrola jakości ze strony firmy” – napisał oburzony mężczyzna.
Poco M3 tylko 4 miesiące eksplodował sam ...
- Subhan Khan (@SubhanK99026537) 26 grudnia 2021
Telefon jest na stole i nie używam go, a po 10 minutach to tylko bum To najgorsza usługa i kontrola jakości od firmy @kasia @IndiaPOCO @POCOGlobal @manukumarjain @POCOSupport @s_anuj @ Gadżety360 @ 91mobiles Pomoc pic.twitter.com/nNW5DYbvhO
Marka Poco szybko odpowiedziała na wypowiedź użytkownika i obiecała dowiedzieć się, co się stało.
"Przepraszamy za niedogodności. Aby pomóc Ci w jak najlepszym rozwiązaniu Twojego problemu, prosimy o kontakt z nami, abyśmy mogli udzielić Ci odpowiedniej pomocy.”
Źródło: @ SubhanK99026537