Lenovo ujawnia cechy tabletu do gier Legion Y700: układ Snapdragon 870, wyświetlacz 120 Hz i głośniki JBL

Lenovo ujawnia cechy tabletu do gier Legion Y700: układ Snapdragon 870, wyświetlacz 120 Hz i głośniki JBL

Już w zeszłym miesiącu słyszeliśmy, że Lenovo szykuje kilka ciekawych innowacji w grach, w tym - Tablet dla graczy Legion Y700... Szef firmy nie zachował intryg i ujawnił główne cechy urządzenia.

Czym będzie Legion Y700?

Tablet do gier to dość ciekawy pomysł, jak większość Tablety z Androidem są bardziej przeznaczone do pracy, edukacji i wypoczynku, a dla graczy produkują głównie wydajne smartfony do gier o przyciągających wzrok wzornictwie i najwyższej klasy sprzęcie.

Sądząc po zdjęciach, Lenovo Legion Y700 wygląda raczej skromnie: nie ma podświetlenia, żadnych wystających elementów, żadnych jasnych detali. Wygląda na to, że korpus jest metalowy, z tyłu znajduje się pojedynczy aparat, a ekran jest otoczony małymi ramkami.

Tablet będzie wyposażony w 8.8 cali wyświetlacz LCD z rozdzielczością 2560 × 1600 pikseli, częstotliwością odświeżania 120 Hz i próbkowaniem dotykowym 240 Hz. Nie należy liczyć na flagowy procesor – model bazuje na układzie Snapdragon 870 firmy Qualcomm. Warto również zwrócić uwagę na obsługę Dolby Vision oraz głośniki z certyfikatem JBL z Dolby Audio.

Dyrektor wykonawczy Lenovo twierdzi, że tablet będzie obsługiwał możliwość dostosowywania proporcji gier, aby zapewnić ich prawidłowe działanie. Mówiąc prościej, osiąga się to poprzez dodanie czarnych pasków na górze i na dole.

Oprócz Lenovo Legion Y700 firma przygotowuje się również Laptop do gier Legion Y9000P oraz Smartfon Legion Y90...

Źródło: Policja Androida

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();