Sztuczna inteligencja zastępuje 90% personelu pomocniczego w indyjskim startupie

Sztuczna inteligencja zastępuje 90% personelu pomocniczego w indyjskim startupie

Indyjski startup Dukaan zastąpił 90% swojego personelu obsługi klienta chatbotem AI.

Co wiadomo

Założyciel firmy, Suumit Shah, napisał na Twitterze, że zmiany zaowocowały skróceniem czasu pierwszej odpowiedzi z 1 minuty i 44 sekund do zera. Czas rozwiązywania problemów również skrócił się z dwóch godzin do trzech minut. Ogólny koszt obsługi klienta spadł o około 85%.

Tweety Shaha nie spotkały się z aprobatą. Zwolnienie 90% zespołu wsparcia nazwał "trudną", ale "konieczną" decyzją. Shah stwierdził jednak, że większość startupów przedkłada zysk nad chęć stania się jednorożcem.

Źródło: The Register.

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();