Amazon usprawnił wyszukiwanie produktów za pomocą obrazów i AR
![Amazon usprawnił wyszukiwanie produktów za pomocą obrazów i AR Amazon usprawnił wyszukiwanie produktów za pomocą obrazów i AR](/media/uploads/rb12hknu.png)
Getty Images
Amazon zaprezentował nowe narzędzia do wyszukiwania produktów na urządzeniach mobilnych, w tym wyszukiwanie obrazów i ulepszoną rzeczywistość rozszerzoną (AR).
Co wiadomo
Wyszukiwanie multimodalne umożliwia zrobienie zdjęcia produktu i dodanie tekstu do zapytania w celu zawężenia wyników. Na przykład, jeśli użytkownik szuka części do lodówki, może zrobić jej zdjęcie i określić model.
![Amazon usprawnił wyszukiwanie produktów za pomocą obrazów i AR-2 Amazon usprawnił wyszukiwanie produktów za pomocą obrazów i AR-2](/media/uploads/3iwus53m.png)
Funkcja AR, która pokazuje meble i wyposażenie, działa teraz z mniejszymi przedmiotami, takimi jak lampy, tostery i ekspresy do kawy. Narzędzie pozwala również przenosić przedmioty z jednej powierzchni na drugą.
![Amazon usprawnił wyszukiwanie produktów za pomocą obrazów i AR-3 Amazon usprawnił wyszukiwanie produktów za pomocą obrazów i AR-3](/media/uploads/sj7du2jp.png)
Narzędzie Find-on-Amazon jest podobne do rozwiązań Google i Pinterest, umożliwiając wyszukiwanie przedmiotów na podstawie zdjęcia z Internetu, mediów społecznościowych lub wiadomości e-mail. Pozwoli to na znalezienie wizualnie podobnych przedmiotów, nawet jeśli użytkownik nie zna ich nazwy.
![Amazon usprawnił wyszukiwanie produktów za pomocą obrazów i AR-4 Amazon usprawnił wyszukiwanie produktów za pomocą obrazów i AR-4](/media/uploads/obfql5im.png)
Niektóre z wprowadzonych funkcji są już dostępne dla użytkowników.
Źródło: TechCrunch