Ulepszenia wersji niextgenowej gry Wiedźmin 3: Wild Hunt trwają bezustannie. Deweloperzy ujawnili dalsze plany naprawy błędów i optymalizacji gry
CD Projekt RED kontynuuje ulepszanie niextgenowej wersji gry Wiedźmin 3: Wild Hunt.
Tym samym na oficjalnym forum dewelopera pojawiła się informacja o dalszych planach naprawy wad gry.
Teraz gamemakerzy polskiego studia pracują nad kolejnymi tweakami (poniżej tekst ze strony internetowej):
- Wykorzystanie rdzeni procesora
Pracujemy nad poprawą sposobu, w jaki gra wpływa na wykorzystanie rdzenia procesora.
- Wydajność wersji DirectX 12
Nieustannie pracujemy nad poprawą ogólnej wydajności i stabilności gry na DirectX 12 i mamy nadzieję, że w nadchodzących łatkach zobaczycie poprawę.
- Wydajność na konsolach nowej generacji
Otrzymaliśmy doniesienia, że niektórzy gracze zauważają spadek liczby klatek na sekundę na konsolach next-gen w trybie wydajności. Jest to szczególnie widoczne w bardziej wymagających lokalizacjach, takich jak Novigrad i Bockler.
- Ulepszenia globalnego oświetlenia dzięki ray tracingowi
Pracujemy nad zmniejszeniem wycieków pamięci spowodowanych globalnym oświetleniem.
- Ulepszenia w zakresie śledzenia cieni
Badamy problem z cieniami roślinności, które "wyskakują" w zależności od tego, jak blisko i pod jakim kątem znajduje się Geralt.
- Przywracamy rozproszone cienie na podstawie linii horyzontu (HBAO) na komputerze.
- Awarie gry
Nieustannie badamy przyczyny awarii gier zgłaszanych nam za pośrednictwem telemetrii i pomocy technicznej.
- Wyzwanie "Przygotuj się do bitwy" nadal nie działa dla niektórych graczy.
Wiemy, że gracze, którzy nie mogli porozmawiać z Avallak'h przed patchem 4.01, mogli napotkać inny problem: po patchu zniknęły opcje dialogowe pozwalające na postępy w zadaniu. Ustalamy podstawową przyczynę i próbujemy ją odtworzyć.
Deweloperzy z CD Projekt RED dziękują graczom za ich opinie. Informacje od graczy pomagają wykryć błędy, naprawić je i uczynić grę lepszą.
Dziękujemy za wsparcie i opinie na temat #TheWitcher3NextGen! W najbliższych dniach planujemy wydać Hotfix do gry na komputery PC, rozwiązujący problem spadków wydajności.
- Wiedźmin (@witchergame) 13 lutego 2023 r.
W międzyczasie chcielibyśmy podzielić się tym, nad czym pracuje nasz zespół i czego możecie się spodziewać: https://t.co/uKe4iC79sU