Gwiazdy będą płonąć dla wszystkich: Bethesda wydała drugą łatkę do gry Starfield, naprawiającą błędy graficzne dla użytkowników kart graficznych AMD i naprawiającą inne problemy

Stan techniczny Starfield okazał się nie być tak wysoki, jak twierdzili twórcy. Dlatego Bethesda aktywnie pracuje nad ulepszeniem kosmicznej gry fabularnej i wydała drugą aktualizację.

Co już wiadomo

W patchu 1.7.33 twórcy naprawili szereg błędów i poprawili ogólny stan techniczny gry.

W szczególności Bethesda naprawiła błąd, w którym użytkownikom kart graficznych AMD brakowało blasku w gwiazdach. To zaskakujące, że ścisła współpraca z tym producentem nie pomogła zapobiec tak oczywistemu błędowi.

Ponadto Bethesda poprawiła zachowanie niektórych postaci, aby nie udawały się w nieodpowiednie miejsca, naprawiła błąd, który powodował, że stacje gwiezdne były oznaczone jako statki należące do gracza, poprawiła wydajność Starfield i naprawiła problem ze skalowaniem.

Pełna lista poprawek została opublikowana na stronie Starfield.

Źródło: Bethesda

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();