Studio gier Samurai Punk zostało zamknięte: zostało otwarte w 2014 roku, kiedy w Australii brakowało miejsc pracy.

Studio gier Samurai Punk zostało zamknięte: zostało otwarte w 2014 roku, kiedy w Australii brakowało miejsc pracy.

Australijskie studio Samurai Punk przestało istnieć po 9 latach pracy.

Co wiemy.

Studio zostało otwarte w 2014 roku w Melbourne, kiedy w Australii brakowało miejsc pracy, a jedynym wyjściem było albo założenie firmy, albo przeprowadzka za granicę w poszukiwaniu pracy. W Samurai Punk ludzie połączyli się we wspólnym celu - tworzeniu ekscytujących i świeżych doświadczeń w grach, a studio jest niesamowicie dumne z tego, co razem osiągnęli.

Jednak introspekcja autorów doprowadziła do wniosku, że nadszedł czas, aby się rozstać i rozpocząć nowe przygody.

Samurai Punk zachowa również wsparcie dla swoich gier, aby "zapewnić dalsze istnienie" swoich projektów.

Oświadczenie studia w sprawie zamknięcia

Dla tych, którzy nie wiedzą

Podczas swojego istnienia studio stworzyło JUSTICE SUCKS: Tactical Vacuum Action, TRIOS - lofi beats / numbers to chill to, Roombo: First Blood, Feather, Screencheat, grę VR The American Dream, a najnowszym projektem studia jest strzelanka KILLBUG, która ukazała się 4 maja 2023 roku.

Źródło: gamesindustry

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();