Studio gier Samurai Punk zostało zamknięte: zostało otwarte w 2014 roku, kiedy w Australii brakowało miejsc pracy.
Australijskie studio Samurai Punk przestało istnieć po 9 latach pracy.
Co wiemy.
Studio zostało otwarte w 2014 roku w Melbourne, kiedy w Australii brakowało miejsc pracy, a jedynym wyjściem było albo założenie firmy, albo przeprowadzka za granicę w poszukiwaniu pracy. W Samurai Punk ludzie połączyli się we wspólnym celu - tworzeniu ekscytujących i świeżych doświadczeń w grach, a studio jest niesamowicie dumne z tego, co razem osiągnęli.
Jednak introspekcja autorów doprowadziła do wniosku, że nadszedł czas, aby się rozstać i rozpocząć nowe przygody.
Samurai Punk zachowa również wsparcie dla swoich gier, aby "zapewnić dalsze istnienie" swoich projektów.
Dla tych, którzy nie wiedzą
Podczas swojego istnienia studio stworzyło JUSTICE SUCKS: Tactical Vacuum Action, TRIOS - lofi beats / numbers to chill to, Roombo: First Blood, Feather, Screencheat, grę VR The American Dream, a najnowszym projektem studia jest strzelanka KILLBUG, która ukazała się 4 maja 2023 roku.
Źródło: gamesindustry