Deweloper z Nightdive Studios opowiedział nam o trudnościach, jakie napotkało studio podczas prac nad Star Wars: Dark Forces Remastered

Deweloper z Nightdive Studios opowiedział nam o trudnościach, jakie napotkało studio podczas prac nad Star Wars: Dark Forces Remastered

Jeden z deweloperów z Nightdive Studios, Max Waine, w rozmowie z serwisem PCGamer opowiedział, jakie wyzwania i problemy stoją przed twórcami podczas prac nad Star Wars: Dark Forces.

Co wiemy

Według Wayne'a, jedną z trudności przy przenoszeniu gry na współczesne systemy było wykorzystanie przez grę własnej interpretacji technologii, które później stały się branżowym standardem. Opisuje grę jako "mocno przerobioną" i mówi, że oryginalni twórcy stworzyli własną wersję wielozadaniowości, aby zapewnić stabilność gry:

"Dark Forces było trudne do zmiany, z technicznego punktu widzenia, ponieważ jest tak mocno przerobione. Sposób, w jaki LucasArts robił rzeczy w tamtym czasie, zawierał wiele drobnych szczegółów, które sprawiały, że było to szczególnie trudne. W połowie lat 90-tych byli w stanie efektywnie wykonywać wielowątkowość za pomocą systemu zadań. Musieliśmy użyć wyrafinowanych nowoczesnych technik, aby wszystko działało dobrze, zachowując przy tym tę samą podstawową ideę" - mówi Wayne.

Wayne twierdzi, że dzięki dostępowi do oryginalnego kodu źródłowego studio było w stanie sprostać tym wyzwaniom i dostosować grę do nowoczesnych systemów.

Gdzie można zagrać?

Star Wars: Dark Forces Remaster będzie dostępne na PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series i Nintendo Switch.

Źródło: GamingBolt z powołaniem na PCGamer

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();