Były dyrektor Ridgeline Games: "Nie mogę powiedzieć nic pozytywnego o EA".

Były dyrektor Ridgeline Games: "Nie mogę powiedzieć nic pozytywnego o EA".

W ostatnich latach seria Battlefield przeżywa ciężkie chwile. Sytuację ratują tylko momenty, w których gra otrzymuje szalone zniżki, a szczytowy ruch online rośnie do nieba, ale poza tym gracze narzekają, że seria poszła w złym kierunku. Pod koniec lutego 2024 roku okazało się, że EA zamknęło Ridgeline Games, studio, które stworzyło kampanię fabularną Battlefield. A teraz Marcus Lehto, dyrektor generalny Ridgeline Games, skomentował tę sytuację.

Co wiadomo

Marcus napisał na Twitterze, że nie mówi zbyt wiele o tym wszystkim, ponieważ nie może powiedzieć nic pozytywnego o EA, a także o swoim zespole, który ucierpiał z powodu masowych zwolnień w branży.

Teraz część zespołu przeniosła się do Ripple Effect, które będzie pracować nad fabułą z Criterion.

Chociaż masowe zwolnienia mają miejsce w wielu dużych studiach, EA nie jest jedynym winnym tego, ponieważ branża stała się bardzo rozdęta w ostatnich latach, a teraz jest jasne, że ta skala musi zostać nieco zmniejszona. Electronic Arts musi jednak teraz ciężko pracować, by po raz pierwszy od dłuższego czasu sprawić fanom Battlefielda dobry prezent.

Źródło: @game_fabricator

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();