W Dune: Awakening nadal będzie można jeździć na Sandwormie, ale możliwość ta nie pojawi się w grze od razu

Autor: Anton Kratiuk | 20.03.2024, 18:43
W Dune: Awakening nadal będzie można jeździć na Sandwormie, ale możliwość ta nie pojawi się w grze od razu

Na początku marca Funcom zorganizował prezentację Dune: Awakening, wieloosobowego symulatora przetrwania opartego na powieściach Franka Herberta.

Podczas wydarzenia projektanci gry ogłosili, że gra nie będzie miała niektórych funkcji, które gracze chcieliby zobaczyć, na przykład nie będą mogli jeździć gigantycznym Sandwormem.

Ta wiadomość zdenerwowała graczy, ale okazało się, że oświadczenie nie było całkowicie poprawne.

Co już wiadomo

Na konferencji GDC deweloperzy Funcom odpowiedzieli na szereg pytań prasy, w tym te dotyczące Sandwormów.

Okazuje się, że w Dune: Awakening pojawi się możliwość ujeżdżania Robali, ale opcja ta nie pojawi się w grze od razu, lecz wraz z wydaniem kilku łatek.

Projektanci gry wyjaśnili, że gra pierwotnie miała zostać wydana przed filmem Dune 2, więc Legendary Pictures poprosiło twórców o pominięcie niektórych niuansów uniwersum Franka Herberta, aby go nie zepsuć. Tak się jednak złożyło, że produkcja Dune: Awakening została opóźniona, film został wydany, a możliwość wspinania się na robaki we wczesnej wersji gry nie była już możliwa.

Podobna sytuacja będzie miała miejsce z szeregiem funkcji House Fremen.

Cóż, będziemy musieli poczekać na łatki.

Projekt powstaje na silniku Unreal Engine 5.2 przy wsparciu finansowym Tencent Corporation. Data premiery Dune: Awakening nie została jeszcze ogłoszona.

Źródło: The Gamer

PC