Reżyser przyszłego filmu Powrót do Silent Hill obiecuje wierną ekranizację kultowej Silent Hill 2

Reżyser przyszłego filmu Powrót do Silent Hill obiecuje wierną ekranizację kultowej Silent Hill 2
Zrzut ekranu z Silent Hill 2. Źródło: Konami

Film Powrót do Silent Hill, w reżyserii Christophe’a Gana — twórcy kontrowersyjnego filmu z 2006 roku — obiecuje być maksymalnie zbliżony do fabuły legendarnej gry Silent Hill 2. Prawa do dystrybucji w USA nabyła firma Cineverse.

Co wiadomo

W przeciwieństwie do pierwszej ekranizacji, która zdobyła mieszane recenzje z powodu licznych odchyleń od fabuły gier, nowy film ma na celu maksymalne oddanie atmosfery i historii oryginalnego Silent Hill 2. Według reżysera, to «mitologiczna historia miłości», gdzie główny bohater James Sunderland, złamany po rozstaniu z ukochaną Mary, otrzymuje tajemniczy list, który wzywa go z powrotem do miasta Silent Hill. Tam staje w obliczu przerażających istot i zaczyna rozwikływać mroczne tajemnice, próbując ocalić swoją prawdziwą miłość.

W rolach głównych występują Jeremy Irwin, znany z «Mamma Mia! Here We Go Again», w roli Jamesa, oraz Hannah Emily Anderson z «Jigsaw» — w roli Mary Shepherd-Sunderland.

Christophe Gan podzielił się swoim entuzjazmem w związku z współpracą z Cineverse, która, jego zdaniem, «naprawdę rozumie fanów». Dodał, że Powrót do Silent Hill powstaje z głębokim szacunkiem dla arcydzieła Konami i ma nadzieję, że fani będą cieszyć się tym nowym doświadczeniem.

zdjęcia filmu miały miejsce w studiach w Niemczech i Wschodniej Europie, a obecnie film znajduje się na etapie postprodukcji. Dokładna data premiery nie została jeszcze ogłoszona.

Źródło: Variety

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();