POCO F5 Pro ze Snapdragonem 8 Gen 1 przetestowany w Geekbench.

POCO F5 Pro ze Snapdragonem 8 Gen 1 przetestowany w Geekbench.

Xiaomi przygotowuje się do zapowiedzi smartfona POCO F5 Pro. Data premiery nie jest jeszcze znana, ale model ten pojawił się już w Geekbench.

Co wiadomo.

Test wydajności przeszła wersja z 12 GB pamięci RAM. Benchmark potwierdza, że smartfon napędzany jest przez mobilny procesor Snapdragon 8 Gen 1 oraz system operacyjny Android 13. Numer modelu to 23013OC75G.

POCO F5 Pro udało się uzyskać 1302 punkty w trybie Single-Core oraz 4080 punktów w trybie Multi-Core. Dla porównania, smartfony ASUS ROG Phone 7 na mocniejszym układzie Snapdragon 8 Gen 2 uzyskały odpowiednio około 2000 i 7000 punktów.

POCO F5 Pro będzie globalną wersją Redmi K60. Również on otrzyma aparat główny 64 MP + 8 MP + 2 MP oraz wyświetlacz AMOLED o częstotliwości odświeżania 120 Hz. Jednak pojemność baterii zostanie zmniejszona z 5,500mAh do 5,160mAh.

Źródło: GSMArena

Mercedes-AMG zakończy produkcję niektórych ze swoich najgłośniejszych samochodów z powodu nowych norm UE, — media

Mercedes-AMG zakończy produkcję niektórych ze swoich najgłośniejszych samochodów z powodu nowych norm UE, — media
Mercedes-AMG C 43 4MATIC. Źródło: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG jest zmuszony zrezygnować z produkcji niektórych swoich najgłośniejszych modeli z powodu nowych norm poziomu hałasu, które wejdą w życie latem 2026 roku.

Co wiadomo

Zgodnie z wewnętrzną korespondencją Mercedes-Benz opublikowaną w niemieckich mediach, zaostrzone wymagania dotyczące hałasu zewnętrznego UN-R51.03 „Faza 3” zaczną obowiązywać od 1 lipca 2026 roku. Oznacza to koniec produkcji modeli AMG C43 4Matic, GLC43 4Matic i GLA35 4Matic — ich produkcja zostanie zakończona w lutym 2026 roku. Bardziej mocne C63 SE Performance i GLC63 SE Performance pozostaną na rynku do maja.

Przetrwa jedynie GLA45 S 4Matic+, zamówienia na niego są przyjmowane bez ograniczeń. Na szczęście dla fanów AMG większość wycofywanych modeli jest wyposażona w silniki czterocylindrowe, a ośmiocylindrowe AMG pozostaną w produkcji przynajmniej do restylingu SL i wprowadzenia nowych generacji.

Aby zrekompensować straty, marka przygotowuje „największą ofensywę produktową” w swojej historii — linię hybryd i samochodów elektrycznych na platformie AMG.EA. Nawet dla „cichych” elektryków inżynierowie AMG przygotowali sztuczną imitację dźwięku V8, aby kierowcy nie tęsknili za rykiem silników.

Źródło: Elektroauto-News

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u="//mm.magnet.kiev.ua/"; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();