W strefie będzie wiele interesującego: autorzy STALKER 2: Heart of Chornobyl opublikowali plan rozwoju gry na najbliższe trzy miesiące
Ukraińskie studio GSC Game World dotrzymało obietnicy i opublikowało przybliżony plan wsparcia strzelanki S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl.
Co wiadomo
Autorzy obiecali, że co trzy miesiące gracze będą otrzymywać od nich nowe informacje o rozwoju gry, a na razie opowiedzieli, czego można się spodziewać w drugim kwartale 2025 roku.
Programiści planują znacznie poprawić system A-life 2.0 i sprawić, by zachowanie wrogów było bardziej logiczne i realistyczne; ludzie będą bardziej aktywnie korzystać z osłon i częściej używać granatów, a mutanci zaczną pożerać ciała trupów.
W S.T.A.L.K.E.R. 2 pojawią się dwa nowe typy broni, a na ciałach zabitych mutantów pozostaną cenne przedmioty, które można zabrać.
Autorzy naprawią szereg błędów w strzelance, które w żartobliwy sposób nazywają “anomaliami”.
W najbliższych trzech miesiącach GSC Game World przeprowadzi zamknięte testy narzędzi do tworzenia modyfikacji użytkowników, a wkrótce po tym wyda jego wersję beta. W tym zestawie programów zaproponują materiały edukacyjne, a mody będą zintegrowane z serwisem Mod.IO i Warsztatem Steam.
Programiści potwierdzili, że wydadzą aktualizację nextgen dla konsolowej kompilacji S.T.A.L.K.E.R. Legends of the Zone, a jego nowości pojawią się również w wersjach na PC tej trylogii.
Ale przy tym, deweloperzy nie wykluczają, że nie wszystko może pójść zgodnie z ich planem i dopuszczają, że niektóre punkty zostaną zrealizowane po drugim kwartale 2025 roku.
Stalkers!
— S.T.A.L.K.E.R. OFFICIAL (@stalker_thegame) 14 kwietnia 2025
Since launch, we’ve been digging into your feedback and aligning it with our own plans and vision for improving and enhancing the gameplay experience. Q1 was all about tackling the big issues — two major updates and multiple hotfixes rolled out, building on last… pic.twitter.com/NrL4yG0ucc
Źródło: @stalker_thegame