W strefie będzie wiele interesującego: autorzy STALKER 2: Heart of Chornobyl opublikowali plan rozwoju gry na najbliższe trzy miesiące

W strefie będzie wiele interesującego: autorzy STALKER 2: Heart of Chornobyl opublikowali plan rozwoju gry na najbliższe trzy miesiące
Główna sztuka S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Źródło: GSC Game World

Ukraińskie studio GSC Game World dotrzymało obietnicy i opublikowało przybliżony plan wsparcia strzelanki S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl.

Co wiadomo

Autorzy obiecali, że co trzy miesiące gracze będą otrzymywać od nich nowe informacje o rozwoju gry, a na razie opowiedzieli, czego można się spodziewać w drugim kwartale 2025 roku.

Programiści planują znacznie poprawić system A-life 2.0 i sprawić, by zachowanie wrogów było bardziej logiczne i realistyczne; ludzie będą bardziej aktywnie korzystać z osłon i częściej używać granatów, a mutanci zaczną pożerać ciała trupów.

W S.T.A.L.K.E.R. 2 pojawią się dwa nowe typy broni, a na ciałach zabitych mutantów pozostaną cenne przedmioty, które można zabrać.

Autorzy naprawią szereg błędów w strzelance, które w żartobliwy sposób nazywają “anomaliami”.

W najbliższych trzech miesiącach GSC Game World przeprowadzi zamknięte testy narzędzi do tworzenia modyfikacji użytkowników, a wkrótce po tym wyda jego wersję beta. W tym zestawie programów zaproponują materiały edukacyjne, a mody będą zintegrowane z serwisem Mod.IO i Warsztatem Steam.

Programiści potwierdzili, że wydadzą aktualizację nextgen dla konsolowej kompilacji S.T.A.L.K.E.R. Legends of the Zone, a jego nowości pojawią się również w wersjach na PC tej trylogii.

Ale przy tym, deweloperzy nie wykluczają, że nie wszystko może pójść zgodnie z ich planem i dopuszczają, że niektóre punkty zostaną zrealizowane po drugim kwartale 2025 roku.

Źródło: @stalker_thegame

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();