Elden Ring jest trudniejszy ze zmodyfikowanym kontrolerem zabawek Fisher-Price

Autor: Michael Korgs | 03.05.2022, 23:56
Elden Ring jest trudniejszy ze zmodyfikowanym kontrolerem zabawek Fisher-Price

Pierścień Eldena jest wystarczająco trudne, jak jest. Ale jest to jeszcze trudniejsze, gdy bawisz się zabawkowym kontrolerem przeznaczonym dla dzieci. Sam określany jako „twórca dziwacznych kontrolerów”, streamer Rudeizm udostępniłem to stworzył w pełni funkcjonalny kontroler korzystający z kontrolera Fisher-Price Laugh & Learn Game & Learn 30 kwietnia. Później udostępnił wideo, na którym używa kontrolera do Pierścień Eldena HTML1.

Rudeizm po raz pierwszy wpadł na pomysł, aby zrobić to z Tweet Wario64 który podzielił się sprzedażą kolorowego kontrolera Fisher-Price jako żart, mówiąc, że jest „idealny do Pierścień Eldena”. Zabawka jest skierowana do dzieci w wieku sześciu miesięcy i jest reklamowana jako „praktyczna nauka dla Twojego małego gracza”.

Zmodyfikowany kontroler może być używany jako kontroler Xbox i ma te same funkcje. Nauczysz się swojego oraz zostać Elden Lordem. Rudeism przesłał film pokazujący kontroler używający Elden Ring . Kiedy naciskał przyciski, energiczny głos Rudeism wyjaśniał kolory każdego przycisku.

oto kontroler Xbox Fisher Price w akcji!

daj mi znać, w jakie gry chciałbyś, żebym się nimi bawił

i dzięki @wario64 za żart, który mnie do tego zainspirował pic.twitter.com/3OETvcsEsI

— Rudeizm (@rudeizm) 1 maja 2022

Rudeism wyjaśnia Polygonowi za pośrednictwem Twittera proces, którego użył. Pierwszym krokiem było podłączenie Arduino do istniejącej płytki drukowanej. Następnie zaprogramował Arduino, aby mogło działać jako kontroler Xbox. Później wymienił drążek, dodał kilka dodatkowych przełączników na ramionach, a potem „wepchnął wszystko z powrotem”. Według niego najtrudniejsze było dopasowanie wszystkich części do środka. Rudeism powiedział firmie Polygon, że stworzenie kontrolera zajęło w sumie około dwóch tygodni.

W kontrolerze wyraźnie brakuje kilku przycisków typowych dla zwykłych kontrolerów gier wideo; jednym z największych brakujących elementów jest druga gałka. Zamiast dwóch drążków na dolnym kontrolerze znajduje się żółty przełącznik, który można przełączać, aby przełączać kontroler między lewym i prawym drążkiem.

Rudeism powiedział, że, co dziwne, kontroler działa zaskakująco dobrze w grach FromSoftware: „Poeksperymentuję z kilkoma grami, aby zobaczyć, co działa, a co nie, ale na razie wiem, że będę go używać pobić Pierścień Eldena”. On także opublikował klip grania Pro Skater Tony Hawk i połączone sztuczki z łatwością.

Jeśli chodzi o plany na przyszłość, po prostu będzie przy nich majstrował. Ludzie już skontaktowali się, aby sprawdzić, czy pobiera prowizje. Powiedział Polygon: „Nie jestem jeszcze na tym etapie, wciąż pracuję nad jakością moich kompilacji, ale myślę, że ten był ogromnym krokiem we właściwym kierunku!”

Źródło: www.polygon.com