Elden Ring to jedna z największych gier w historii YouTube

Autor: Vadim Osiyuk | 04.08.2022, 14:49
Elden Ring to jedna z największych gier w historii YouTube

Elden Ring przebił już kasę i zebrał doskonałe oceny, ale jest jeszcze jedna miara, w której gra ustanowiła poważny rekord - liczba wyświetleń na YouTube wśród wszystkich wydań.

Opublikowane statystyki IGN w odniesieniu do danych YouTube Gaming.

Popularne gry w ciągu pierwszych 60 dni po ich wydaniu:

  • Elden Ring - 3,4 miliarda wyświetleń.
  • GTA V – 1,9 miliarda wyświetleń.
  • Red Dead Redemption 2 – 1,4 miliarda wyświetleń.
  • Super Mario Odyssey – 828 milionów wyświetleń.
  • The Legend of Zelda: Breathe of the Wild – 638 milionów wyświetleń.
  • The Elder Scrolls V: Skyrim – 456 milionów wyświetleń.

Zauważono dwie subtelności:

  • Wiele gier ograniczało skalę YouTube w tamtym okresie. Na przykład GTA V wyszło w 2013 roku, kiedy YouTube miał mniejszą publiczność niż w 2022 roku, kiedy wyszedł Elden Ring.
  • Google nie ujawnia gier, które miały więcej wyświetleń w momencie premiery niż Elden Ring, ale nadal wymienia ją jako jedną z najczęściej granych gier, a nie najpopularniejszą.

Najpopularniejsze filmy o Elden Ring w regionie premiery (teraz mają więcej wyświetleń).

Kanały, które miały najwięcej wyświetleń na Elden Ring w momencie premiery:

  • RageGamingVideos (946 tys. subskrybentów) – 71,6 mln wyświetleń,
  • FightinCowboy (1,07 mln subskrybentów) - 39,6 mln wyświetleń,
  • Arekkz Gaming (1,29 mln subskrybentów) – 39 mln wyświetleń.

Separacja według typu zawartości:

Wideo - 71,3%.
Strumienie - 25,98%.
Spodenki - 2,72%.

Najwięcej filmów z szefami:

  1. Margit, straszny znak.
  2. Rysunek, Ostrze Michelle.
  3. Godryk sto rąk.
  4. Gwiazdy na plaży Radan.
  5. Drzewa Strażników Smoków.

Największa liczba filmów według głównych klas postaci:

  1. Samuraj.
  2. Bohater.
  3. Łajdak.
  4. Astrolog.
  5. Wojownik.

Nagroda Elden Lord za wkład w społeczność Elden Ring (tytuły przypisywane Google):

  • VaatiVidya (2,27 mln obserwujących) - specjalista od wiedzy,
  • Fextralife (574 tys. subskrybentów) to wszechwiedzący przewodnik,
  • Distortion2 (313 tys. subskrybentów) - mistrz ruchów poszukujących,
  • Zullie the Witch (439 tysięcy subskrybentów) - koneser „soulsbournes”,
  • RichaadEB (568 tys. subskrybentów) to muzyk o martwej duszy.

Zauważono również, że wideo z Let me solo her zebrało ponad 25 milionów wyświetleń.