Dusze jak w Paryżu: krytycy polubili atmosferę, scenerię i system walki Steelrising

Autor: Anton Kratiuk | 07.09.2022, 12:34
Dusze jak w Paryżu: krytycy polubili atmosferę, scenerię i system walki Steelrising

Jutro, 8 września, ukaże się RPG akcji Steelrising francuskiego studia Spiders.
Gra w niecodziennej oprawie alternatywnej historii cieszy się zainteresowaniem publiczności, ale do tej pory testowali ją tylko dziennikarze, którzy podzielili się swoją opinią na temat projektu.

Gra nie otrzymała najwyższych ocen. Na Metacritic Wersja na PC uzyskała wynik 79 punktów (4 recenzje), podczas gdy wersje konsolowe uzyskały wynik jeszcze niższy, ze Steelrising z wynikiem 71 na PS5 i 72 na Xbox Series.

Krytycy byli zadowoleni ze stylu wizualnego, atmosfery, projektu lokacji, wyglądu postaci, dynamicznego systemu walki i ciekawych przeciwników. Gra oferuje zarówno wysoki poziom trudności dla doświadczonych graczy, jak i uproszczony tryb Assist dla tych, którzy nie są zaznajomieni z gatunkiem przypominającym dusze.

Jednak większość ekspertów zgadza się, że Steelrising to zbyt ambitny projekt jak na tak skromne studio jak Spiders. Autorzy wpadli na świetny pomysł, ale wyraźnie zabrakło im budżetu i doświadczenia w tym gatunku, by stworzyć naprawdę imponującą grę. Jednak nawet taki wynik został uznany przez dziennikarzy za godny.