Google trolluje Apple porównując iPhone'a do pagera (wideo)

Google trolluje Apple porównując iPhone'a do pagera (wideo)

Google kontynuuje kampanię marketingową #GetTheMessage, której celem jest zawstydzenie Apple do przyjęcia protokołu przesyłania wiadomości RCS. W ramach tej kampanii Google opublikowało nowy film, który po raz kolejny trolluje Apple.

Co pokazano

Nowy film porównuje iPhone'a do pagera. A iPager jest przedstawiony w duchu prezentacji Apple: ma nawet napis Hello na ekranie jako odniesienie do oryginalnego wprowadzenia Macintosha w 1984 roku i reklam iPhone'a z 2007 roku dotyczących dzwonienia.

RCS lub Rich Communication Services to protokół komunikacyjny opracowany i przyjęty przez Google. Apple w żaden sposób nie chce przejść na RCS i nadal obsługuje stary protokół SMS. Google twierdzi, że powoduje to problemy dla użytkowników Androida i iPhone'a podczas wysyłania wiadomości tekstowych: brak szyfrowania, czaty grupowe, które nie działają, pikselowane obrazy i filmy oraz zielone dymki.

Dlatego też rok temu Google rozpoczęło szeroko zakrojoną kampanię marketingową #GetTheMessage.

W zeszłym roku dyrektor generalny Apple Tim Cook powiedział, że RCS nie jest priorytetem dla Apple. W tym czasie jeden z reporterów powiedział, że miał problemy z wysyłaniem wiadomości tekstowych do swojej matki na urządzeniu z Androidem. Tim Cook po prostu poradził mu, by kupił swojej mamie iPhone'a.

Źródło: YouTube

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();