Apple się nie spieszy: AirTag 2 pojawi się najwcześniej w 2025 roku

Apple się nie spieszy: AirTag 2 pojawi się najwcześniej w 2025 roku

Według nowego raportu Bloomberga, Apple planowało wprowadzić tracker AirTag 2. generacji w tym roku, ale ostatecznie zmieniło zdanie i zdecydowało się odłożyć premierę.

Co to oznacza

Mark Gurman z Bloomberga donosi, że AirTag 2 pojawi się dopiero w 2025 roku. Jest ku temu kilka powodów. Po pierwsze, Apple wciąż ma niewielu konkurentów na tym rynku, a obecny AirTag działa dobrze i oferuje wszystkie funkcje, których potrzebują użytkownicy.

Po drugie, wydaje się, że firma źle obliczyła popyt i wyprodukowała więcej urządzeń niż było to konieczne. Tak więc teraz sklepy detaliczne i magazyny urządzeń Apple są wypełnione zapasami AirTagów, które muszą zostać sprzedane.

Mark Gurman podzielił się również kilkoma przewidywaniami na temat tego, czego można się spodziewać po AirTag 2. Przede wszystkim jest to ulepszony chip bezprzewodowy, który będzie pasował do komponentów najnowszego iPhone'a i Apple Watch. Najwyraźniej mówimy o ultraszerokopasmowym chipie drugiej generacji, który można znaleźć w iPhonie 15, Apple Watch Series 9 i Apple Watch Ultra 2.

Źródło: Bloomberg

Mercedes-AMG zakończy produkcję niektórych ze swoich najgłośniejszych samochodów z powodu nowych norm UE, — media

Mercedes-AMG zakończy produkcję niektórych ze swoich najgłośniejszych samochodów z powodu nowych norm UE, — media
Mercedes-AMG C 43 4MATIC. Źródło: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG jest zmuszony zrezygnować z produkcji niektórych swoich najgłośniejszych modeli z powodu nowych norm poziomu hałasu, które wejdą w życie latem 2026 roku.

Co wiadomo

Zgodnie z wewnętrzną korespondencją Mercedes-Benz opublikowaną w niemieckich mediach, zaostrzone wymagania dotyczące hałasu zewnętrznego UN-R51.03 „Faza 3” zaczną obowiązywać od 1 lipca 2026 roku. Oznacza to koniec produkcji modeli AMG C43 4Matic, GLC43 4Matic i GLA35 4Matic — ich produkcja zostanie zakończona w lutym 2026 roku. Bardziej mocne C63 SE Performance i GLC63 SE Performance pozostaną na rynku do maja.

Przetrwa jedynie GLA45 S 4Matic+, zamówienia na niego są przyjmowane bez ograniczeń. Na szczęście dla fanów AMG większość wycofywanych modeli jest wyposażona w silniki czterocylindrowe, a ośmiocylindrowe AMG pozostaną w produkcji przynajmniej do restylingu SL i wprowadzenia nowych generacji.

Aby zrekompensować straty, marka przygotowuje „największą ofensywę produktową” w swojej historii — linię hybryd i samochodów elektrycznych na platformie AMG.EA. Nawet dla „cichych” elektryków inżynierowie AMG przygotowali sztuczną imitację dźwięku V8, aby kierowcy nie tęsknili za rykiem silników.

Źródło: Elektroauto-News

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u="//mm.magnet.kiev.ua/"; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();