Premiera mobilnej wersji GTA: The Trilogy przyciągnęła do Netflix Games ponad 18 milionów nowych użytkowników

Autor: Anton Kratiuk | 24.01.2024, 22:33
Premiera mobilnej wersji GTA: The Trilogy przyciągnęła do Netflix Games ponad 18 milionów nowych użytkowników

Informowaliśmy już, że mobilna wersja Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition remaster kompilacji okazała się znacznie bardziej udana i jakościowa niż wersje na PC i konsole, a port otrzymał ogromną ilość pochwał.

Spodziewano się, że wydanie trzech części GTA przyciągnie wielu nowych użytkowników do serwisu Netflix Games, ale wynik przerósł oczekiwania firmy.

Co wiadomo

W raporcie finansowym za 2023 r. Netflix poinformował, że dzięki wydaniu zaktualizowanych wersji kultowych kryminalnych filmów akcji użytkownicy Androida i iOS stali się znacznie bardziej aktywni w Netflix Games. Tak więc, podczas gdy w listopadzie 2023 r. miesięczna liczba pobrań gier na Netflix wynosiła około 10 milionów, w grudniu 2023 r. wzrosła do 28 milionów!

Według Appmagic, trylogia GTA została zainstalowana łącznie 18 milionów razy, przy czym GTA San Andreas stanowi ponad 11 milionów instalacji, podczas gdy GTA V Ice City zostało pobrane 4,1 miliona razy, a GTA III około 2,4 miliona.

Tym samym GTA San Andreas stało się najpopularniejszą grą w serwisie Netflix. Nawiasem mówiąc, badanie wykazało, że wielu użytkowników przeszło do Netflix Games właśnie z powodu GTA: The Trilogy - The Definitive Edition.

Premiera mobilnej wersji GTA: The Trilogy przyciągnęła do Netflix Games ponad 18 milionów nowych użytkowników-2

Możemy przypuszczać, że firma będzie nadal dodawać nowe projekty do swojego katalogu.

Źródło: Mobilegamer.biz, IGN